فهرست بستن
مقنعه ضداسید

مقنعه ضد مواد شیمیایی، انواع و کاربرد ها

مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی

مقنعه ضد مواد شیمیایی

مقنعه  محافظ در برابر پاشش مواد شیمیایی در طیف های متفاوتی  از سبک ها و مواد عرضه می شوند.         

 مقنعه حفاظتی پایش میتواند در مناطق پرخطر که ریزش و پاشش مواد شیمیایی در سطوح بالا وجود دارد این امکان را فراهم سازد تا به صورت کامل حفاظت فردی را تامین کند و از خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری کند.

مقنعه های محافظ در برابر پاشش مواد شیمیایی پایش در بسته بندی معمولی خود حداکثر 10 سال ماندگاری دارد.

 از این محصول زمانی که محافظت کامل بدن در دستور کار قرار گیرد میتوان  استفاده کرد  . محافظت کامل شامل کت و شلوار یا لباس یکسره، همراه با دستکش ایمنی مناسب وچکمه میباشد . توجه داشته باشید جهت عملکرد صحیح تمام اجزای لباس محافظ باید از پارچه یکسانی ساخته شود تا درجه حفاظتی یکنواختی داشته باشد.

مقنعه  محافظ در برابر پاشش مواد شیمیایی   باید از نظر فیزیکی در سلامت کامل بوده و توانایی پوشیدن لباس در شرایط پیش بینی شده را دارا باشند . در صورتی که از شرایط کار اطمینان ندارید از بکار گیری مقنعه اجتناب کنید . در فعالیت های با درجه سختی بالا که به موجب آن سرعت تنفس افزایش می یابد لطفا قبل از استفاده با پزشک طب کار مشورت نمائید. مقنعه  محافظ در برابر پاشش مواد شیمیایی  میبایست در دمای مناسب بکار گرفته شود بطوریکه راحتی و ایمنی فرد استفاده کننده را حفظ نماید ، جهت جلوگیری از گرما اقدامات احتیاطی مناسب انجام پذیرد.

در ساخت این محصول از هیچگونه مواد شناخته شده که موجب حساسیت و آلرژی شود استفاده نشده است . در ساخت تمامی اجزا از پارچه نانو ضد مواد شیمیایی  بهره گیری شده است.

مراحل استفاده از هود ضد پاشش به شرح ذیل میباشد:

1-یک روپوش محافظ شیمیایی یا لباس مطابق با دستورالعمل سازنده بپوشید.

2-با استفاده از یک پارچه نرم یا دستمال کاغذی روی سطح داخلی را به آرامی تمیز کنید.

3-مقنعه  را روی سر خود قرار دهید و مطمئن شوید که به طور یکنواخت روی شانه ها قرار می گیرد. اطمینان حاصل کنید که شنل های جلو و عقب تا حد امکان صاف روی بدن شما قرار گرفته باشند.

روش ضد عفونی و تمیز کردن

اگر مقنعه (هود ) محافظ در برابر پاشش مواد شیمیایی   توسط پاشش اسید آلوده شده باشد، باید به مدت تقریباً 10 دقیقه در حمام خنثی کننده با مقدار PH 9 غوطه ور شود. در صورت آلوده شدن به مواد  قلیایی، آلودگی باید با خیس کردن در آب تمیز به مدت تقریبی 10 دقیقه حذف شود.

  • پس از رفع آلودگی، سطوح بیرونی هود را با استفاده از محلول رقیق شده و آب گرم (دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد) باید با اسفنج پاک کنید. یک قسمت محلول کلین را با 19 قسمت آب، یعنی محلول 5 درصد مخلوط کنید. هرگز از محلول کلین به شکل خالص استفاده نکنید زیرا ممکن است به مواد لباس آسیب برساند. پس از پاک کردن با محلول کلین رقیق شده، هود را باید با آب سرد شسته شو کنید .

از حلال ها یا مواد شوینده و ضدعفونی کننده قوی جهت نظافت هود استفاده نکنید زیرا ممکن است به گیره و رویه هود آسیب برساند.

هودها باید به طور طبیعی خشک شوند یا در کابینت خشک کن یا اتاق گرم با دمایی که بیشتر از  30 درجه سانتیگراد نباشد آویزان شوند.

هودها می بایست پس از هر بار استفاده تمیز ، بازرسی و ضدعفونی شوند . جهت جلوگیری از شیوع بیماری هر هود مخصوص به یک نفر باشد تا از انتقال بیماری های احتمالی جلوگیری شود.

 مقنعه ضد مواد شیمیایی پایش می تواند از شما در برابر مواد شیمیایی ،اسیدی ،کار در آزمایشگاه ها ، باد، گرد و غبار و…  ، از چشم ها و صورت شما محافظت کند و  به طور موثر ایزوله کند.

جنس سبک این هود ها  باعث کاهش فشار به سر میشوند.

طراحی ماسک شفاف، خط دید را مسدود نمی کند.

 دارای محافظت کامل از سر و گردن و شانه می باشد .

 دارای خواص محافظتی قوی، مقاوم در  درجه حرارت بالا، مقاوم در برابر اسید قوی ، عمدتا در ریخته گری فلز، صنایع شیمیایی، رنگ ،صنایع مکانیکی، آسیاب، معدن و… استفاده می شود

مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
کد محصولنام محصولرنگاندازهجنس پارچه
PH-200 هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی ساده دکمه دار بدون محافظ صورتطوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-300هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی دارای 3 دریچه تنفسی و کلاه گپ و محافظ صورت (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-400هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی دارای ماسک نیم صورت شیمیایی به همراه فیلتر با محافظ صورت (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-500هود (مقنعه )ضد مواد شیمیایی دارای شنل گردن و شانه، پیش بند جلو، با گیره ضد غبار و درگاه های تهویه مواد شیمیایی ، دارای محافظ (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Select Language
Chat with us on WhatsApp
error: Content is protected !!