فهرست بستن

مقنعه ضد اسید و شیمیایی

مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی
مقنعه ضداسید،هود ضداسید، مقنعه ضدموادشیمیایی

مقنعه ضد اسید و شیمیایی

کد محصولنام محصولرنگاندازهجنس پارچه
PH-200 هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی ساده دکمه دار بدون محافظ صورتطوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-300هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی دارای 3 دریچه تنفسی و کلاه گپ و محافظ صورت (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-400هود (مقنعه) ضد مواد شیمیایی دارای ماسک نیم صورت شیمیایی به همراه فیلتر با محافظ صورت (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC
PH-500هود (مقنعه )ضد مواد شیمیایی دارای شنل گردن و شانه، پیش بند جلو، با گیره ضد غبار و درگاه های تهویه مواد شیمیایی ، دارای محافظ (شیلد)طوسی/آبی/زرد 10-9VBV-PVC

مقنعه ضد اسید چیست ؟

مقنعه  ضد مواد شیمیایی پایش  در طیف های متفاوتی  از سبک ها و مواد عرضه می شوند.          

 مقنعه  ضد مواد  شیمیایی فقط باید در مناطقی استفاده شود که خطر ریزش مواد شیمیایی کم باشد  لذا  مقنعه  حفاظتی پایش میتواند در مناطق پرخطر که ریزش مواد شیمیایی در سطوح بالا وجود دارد ا ین امکان را فراهم سازد تا به صورت کامل حفاظت فردی را تامین کند و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

مقنعه های  ضد مواد محافظ شیمیایی پایش در بسته بندی معمولی خود حداکثر 10 سال ماندگاری دارد .

فقط زمانی که  ایمنی  محافظت کامل بدن در دستور کار قرار گیرد میتوان از این محصول ستفاده کرد  . محافظت کامل شامل ژاکت و شلوار (یا روپوش یک تکه)، همراه با دستکش ایمنی مناسب وچکمه میباشد . توجه داشته باشید جهت عملکرد صحیح تمام اجزای کت و شلوار باید از پارچه یکسانی ساخته شود تا درجه یکنواختی داشته باشد .

برای ورود  هر چه بیشتر هوا به داخل مقنعه، همیشه مطمئن شوید که دریچه های هوا عاری از انسداد هستند.

هود های ضد پاشش نباید در فضاهای بسته ، مکان ها با غلظت بخار بالا و یا سطح اکسیژن پایین استفاده گردد (محتوای هوا نباید کمتر از 21 درصد اکسیژن داشته باشد )

استفاده کننده از مقنعه  ضد مواد شیمیایی پایش   باید از نظر فیزیکی در سلامت کامل بوده و توانایی پوشیدن لباس در شرایط پیشبینی شده را دارا باشند . در صورتی که از شرایط کار اطمینان ندارید از بکار گیری مقنعه اجتناب کنید . در کار ها با درجه سختی بالا که به موجب آن سرعت تنفس افزایش میبابد لطفا قبل از استفاده با پزشک طب کار مشورت نمائید .

مقنعه  ضد مواد شیمیایی پایش  میبایست در دمای مناسب بکار گرفته شود بطوریکه راحتی و ایمنی فرد استفاده کننده را حفظ نماید ، جهت جلوگیری از گرما اقدامات احتیاطی مناسب انجام پذیرد ، در فرآیند کاری برنامه منظم جهت استراحت فرد استفاده کننده سنجیده شود بهتر از محل استراحت خارج از محیط کاری باشد ، قبل از مضطرب شدن مقنعه  ضد مواد شیمیایی پایش  را بردارید.

در ساخت این محصول از هیچگونه مواد شناخته شده که موجب آلرژیک شود استفاده نشده است . در ساخت تمامی اجزا از لاتکس طبیعی بهرگیری شده است ، این مواد قابل اشتعال بوده و نباید با شعله مستقیم تماس داشته باشند

برند این محصول :  PAYESH

مدل : Coverall & Suit

تماس مستقیم با کارشناسان: 09120125054 

Select Language
Chat with us on WhatsApp
error: Content is protected !!